neděle 21. září 2014

Spoiler Bates Motel Epizoda 2

Upozornění: tento příspěvek obsahuje podporu spoiler 
Osobně Právě jsem sledoval první epizodu první sezóny Bates Motel. Sledoval jsem ji na teevee.sk
V první epizodě uvidíte Norman Bate otec zabit dříve, než oni jsou pryč jít žít v novém domě, Nové Město, nový život.

Krátce po příjezdu do tohoto města, strašidelný soused narazí opilý do domu a snaží znásilnit matku. Po boji, matka zabije člověka. A místo toho, volat policii, rozhodnou se ukrýt tělo, a ne o tom mluvit, aby se udržela intgretity jejich hotelů pověst.

Začneme vidět temnou Norma, jak najde knihu s obrazy a sextual přírody, ale znepokojivé, av něm obrazy dívek v zajetí a tak dále.

Teprve začíná dívat na druhý díl teď. Aktualizace: po skončení druhé sérii jsem úplně v lásce s přehlídkou Bates Motel s cz titulky. To je kurva fantastický. Je-li další seaon vychází? no já Slyšel je naplánováno na vzduchu v roce 2014, někdy po zimě. Nejsem si jistý, ale abych byl upřímný. Existuje mnoho webových stránek, kde můžete sledovat Bates Motel online cz bez problémů. Je to legální? dobře ne, ale koho to zajímá ... :) Já bych si říci, že show je velmi vzrušující. Rozhodně třeba sledovat show! Bates Motel cz

Žádné komentáře:

Okomentovat